cuba tekan :)

Khamis, 17 April 2014

Cerita Hari SABTU

Assalamualaikum, (kalau ye pun nak bace sampai habis, jawablah salam dulu ye...)

Alhamdulillah, hari ini aku masih diberi kesempatan untuk menghirup udara di atas muka bumi ini dan masih berpeluang untuk menikmati keindahannya. Hari nim aku relex je kat rumah, sebab dah hampir tiap-tiap minggu aku asyik keluar dengan kawan-kawan... Al maklumla sekarang ni aku dah bergelar ex-student dan sekarang sedang memegang tittle penganggur. hehe...

Ape-ape sesekali pun bagi aku keluar dengan kawan-kawan boleh meredakan tekanan yang aku hadapi. Ye la time dengan kawan-kawan kita boleh happy-happy dan citer macam-macam hal, namun macam mana happy sekalipun kite dengan kawan-kawan jangan lupa dengan family kat umah... Selain kawan, aku juga suka kongsi masalah dan pengalaman dalam hidup aku dengan family. Sebab aku tahu dengan cara itu ia akan merapat dan mengeratkan hubungan kekeluargaan dan hubungan persahabatan kita.

So, sesekali keluarla daripada duduk kat rumah tanpa buat ape-ape aktiviti dan satu lagi aku nak ingatkan dalam sesebuah perhubungan tak kira samada hubungan kekeluargaan mahupun hubungan persahabatan kita seharusnya menanam sifat ikhlas dalam diri dan jujur dalam setiap apa yang kita lakukan agar ukhwah yang terjalin akan berkekalan. Ok :)

Ni semua gambar tahun lepas punya ya...
Hope enjoy... smile always... :)






















 just a short entry from me...hehehe (broken english)... saje nak cakap omputih, walaupun tak pandai mana tapi tak aci dengki... ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com