cuba tekan :)

Rabu, 23 April 2014

Terengganu International Squid Jigging Festival 2014

Assalamualaikum...

Sobs...sobs...sobs... :'(
aku sedih gila kot, sebab esok hari last festival mencandat sotong...(entry ni sebenarnya dah lme dlm draf, aku sibuk sikit ye, kurang masa nak publishkan, sebab tu ade perkataan esok, sebenarnya aku tulis entry ni mse 16 haribulan lagi and 17 haribulan tu la last festival tu)
aku sedih sangat sebab aku tak berkesempatan nak lihat festival tu berlangsung... yes aku memang sibuk, balik je dari S.A.M Training baru nim terus tidur sampai tak sedar kan diri...hehehe (tak ade la sampai macam tu)...

Aku sebenarnya langsung tak pernah tengok macam mana rupa aktiviti mencandat sotong tu...hehehe (malu sendiri), tapi sikit-sikit pasal mencandat sotong tu aku tahu la, untuk mendapat maklumat yang lebih lanjut boleh klik link ni ok--->>> http://mancing101.blogspot.com/2013/06/mencandat-sotong.html
just clicked semua sudah tersedia...dan kepada sesiapa yang belum pernah lihat orang mencandat sotong boleh cuba tengok nim http://www.youtube.com/watch?v=RDyLMlybCEw... Aku dah tengok, best jugak...hehehe... hanya itu yang mampu aku katakan pada saat ini... harap dimaafkan segala kekurangan... (konon buat ayat sedih)






pok sedara aku buat balik... sedap...





enjoy reading...
smile always... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com