cuba tekan :)

Ahad, 1 Mac 2015

Flat Shoes by Caspia

Assalamualaikum,

Alhamdulillah,dapat jugak aku nak buat entri untuk tahun baru ni, walaupun hari ni dah masuk bulan ketiga bagi tahun baru ni, kepala otak aku rasa tepu tahap dewa je. Mood nak menulis rasa macam dah dibawa angin lalu, tapi itu tak akan mematahkan semangat aku untuk terus menzahirkan diari kehidupan aku di sini. Samada orang suka atau tidak aku tetap nak jadikan blog ini sebagai diari kehidupan aku.Yes betul, tak semua suka apa yang ada pada diri kita dan tak semua orang suka dengan apa yang kita buat. So, pesanan aku untuk entri kali ni adalah jadi diri sendiri ok.

Banyak betul bebelan aku kat atas tu, ye dok? opps!!! itu bukan sekadar bebelan ok, tu intro dari aku, sebenarnya intro aku tu rasanya tak berkait langsung dengan apa yang akan aku karangkan nanti. Tak apa walau tak berkait pun just jadikan panduan dalam hidup.

Aku sebenarnya nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru Cina, sorry lambat ok, ucapan ni aku tujukan buat kawan-kawan aku dan seluruh rakyat Malaysia yang berbangsa cina.

Tapi entri kali ni, aku lebih tekankan kepada Caspia, yes Caspia, atau lebih tepat lagi, Flat shoes dari Caspia. Cuma entri aku ni tak adalah nak citer pasal asal usul Caspia ke apa ke. Aku just nak shared bahawa kelmarin mak aku hadiahkan kasut jenama ni, since sandals aku dah tak ada rupa sandals lagi. Terima kasih mak.



Aku ni bukanlah jenis orang yang suka  pakai kasut or yang seangkatan dengannya, tapi bila dapat je satu Caspia dari my mom terus aku jatuh cinta dengan kasut siot. Kalau sebelum ni, aku pandang kasut macam aku pandang musuh je (geram tahap petala langit ke tujuh sampai membuak-buak asap keluar dari telinga aku).



Ya Allah,dia punya ringan dan lembut tu tak payah cakap la, time pakai tu macam tak ada apa-apa kat kaki, cheq habaq hang. Rasa happy bak kanak-kanak ribena tu memang tak leh sorokla kan. Lagipun time aku pakai Caspia ni langsung tak sakit kaki aku, selalu aku pakai kasut kalau tak merah kat kaki tu tak sah, except aku pakai kasut sekolah dan yang seangkatanla kan, sebab tu kalau aku keluar sendirian, dengan families or with friends aku sentiasa jadikan sandals sebagai pilihan utama aku. Aku suka something yang simple, yang buat aku selesa dan buat aku tak menyeksa diri time aku pakai ok, so tak payah gelak ok, kalau nampak aku pakai kasut yang dah lusuh, sedikit koyak or the rest yang contemporary ,sebab aku suka, nampak klasik sangat.

So, kepada sesapa yang berminat  dan rasa-rasa nak try, adik, kakak, abang, pakcik, makcik, aku syorkan korang kena try, confirm dah try tak nak cari lain ok.

Kasut yang macam aku ni ada tiga colour: hitam, jingga lembut dan pink lembut, and mak aku pilihkan kaler hitam untuk aku, katanya kaler hitam boleh padankan dengan semua kaler, senang. Lagipun aku memang minat kaler hitam tahap tak boleh blah ok. Nampak tak, mak aku memang memahami citarasa aku.

Korang kena try tau, harga pun berpatutan. Kalau nak dapatkan harga detail cepat-cepat pergi survey ok, kita kasi borong sampai lenguh tangan nak mengangkatnya ok. Selain lembut dan ringan, reka bentuk dia juga menarik ok. Mak aku beli kasut ni kat Arena Sport. So, apa tunggu lagi. Jom bawa ahli keluarga dan sahabat anda ke sana.

A'ah, satu lagi,aku memang jadikan Arena Sport & Equipment Sdn. Bhd. sebagai kedai pilihan utama aku untuk mencari sandals, sebab aku memang berpuas hati sangat dengan kualiti dalam setiap items yang ada di situ.Kalau tak percaya boleh pergi sendiri, dan buktikan pada diri korang bahawa aku memang betul.

Sedikit tips untuk hari ini, korang kalau malas macam aku or terkejar-kejar ke, time korang nak cari something, korang grab je things yang kaler hitam, nanti senang nak matching dengan others colours. Kalau tak pun korang pilih je kaler yang korang rase sesuai dengan korang.

Thanks for reading my entry.

3 ulasan:

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com