cuba tekan :)

Sabtu, 7 Mac 2015

Forever Fit Charity Run 2015

Assalamualaikum,

Semalam duk aku belek-belek magazine forever yang dia orang hantar kat aku bulan lepas, tengah duk belek-belek tu, tup-tup dah sampai halaman terakhir. Tapi aku tak tutup lagi majalah tu, majalah still di tangan dengan mata yang masih setia mengadap muka surat tu. Ada program la, program yang sangat menarik perhatian aku. Larian amal la weiii. Menarik tu.

Sebab aku tertarik dengan program tu: first, sudah semestinya aku nak jadikan sebagai bahan citer untuk aku tulis sebagai entri terbaru dalam blog nim and second aku macam tertarik dan rasa terpanggil untuk menyertai program ni.

Lagipun ni merupakan satu program amal untuk bantu mangsa- mangsa banjir kat Pantai Timur. Apa tunggu lagi, ni la masa untuk kita tunjukkan keprihatinan kita. Lagi satu, selain dapat membantu mangsa-mangsa banjir kita juga dapat tingkatkan tahap kesihatan kita, betul dok ? "badan sihat, otak pun cerdas". Pahala pun dapat, in sha Allah.

So, kepada sesape yang berminat nak join tu boleh dapatkan maklumat lanjut kat sini:

For further inquiries, contact:
09-7644793, 019-9509918, foreverlivingmsia@gmail.com

Visit website for more details.
CUBA TEKAN SINI KEJAP
BORANG PENYERTAAN


 








Psssttt: tekan gambar untuk tumbesaran yang sihat.
Pssttt: kalau ade sesape yang join tu nak shared pengalaman dan suasana time tu kat aku, anda dialu-alukan ok.

Selain daripada melakukan larian amal, FLP jugak turut memanggil pengedar-pengedar FLP serta yang bermurah hati untuk membantu menghulurkan bantuan  kepada mangsa-mangsa banjir di Pantai Timur samada dalam bentuk tunai atau barangan. Ini sedikit sebanyak dapat meringankan beban mereka.

Sumbangan boleh diserahkan terus kepada cawangan kami di seluruh negeri, Anda boleh dapatkan alamatnya di SINI.

Atau anda juga boleh terus menderma ke akaun:
Nama: Forever Living Products (M) Sdn Bhd
Bank: Public Bank Berhad
Nombor Akaun: 3-065 6133-00

Semua hasil kutipan akan disalurkan kepada Usaha Bantuan Banjir Malaysia yang dikelolakan oleh Pertubuhan Mercy Malaysia.

Thanks for reading.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com