cuba tekan :)

Selasa, 4 Jun 2013

Cerita Bulan 3...

Assalamualaikum...
Hallo...hallo...hallo
Hasmida in the house...

wow hari nim aku kembali segar...hahaha
ni aku nak citer sikit time cuti bulan 3 baru ni hah, dah lama pun citer ni, al-maklumla aku tak up to date la katekan... sibuk ok. ni citer beberapa bulan lepas kira ok la aku jadikan entry aku untuk kali ni...

aku ni memang malas dah menulis sekarang ni, tapi tu la takkan nak biarkan blog aku ni kosong je kan, sekali-sekali boleh aku bace penulisan gila-gila aku ni hah... aku ni kalau malam je mesti mencurah-curah idea nak menulis, tapi bila tiba je siang, urmmm habuk tak ada... pelik je rasa...

Hah ni aku nak citer sikit pasal majlis perkahwinan sepupu aku yang telah berlangsung pada 16 mac 2013 baru-baru ni, tapi aku tak nak citer panjang sangat. tadi yang panjang-panjang tu intro je hahaha
apa-apa pun aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU...

Dengar ni ok...

http://www.youtube.com/watch?v=C5L2abU12So


































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com