cuba tekan :)

Rabu, 5 Mac 2014

Something special in my life...

Assalamualaikum, setelah sekian lama diri ini terbebani dengan masalah dan pelbagai rintangan, yalah ia adalah lumrah hidup bagi setiap insan yang bergelar manusia. Namun, sekarang masalah dalam hidup aku sudah semakin mereda walaupun masih belum benar-benar selesai... Ok sekarang aku happy kerana sekarang aku ada something yang special dalam hidup aku. Aku ada Allah, keluarga, kawan-kawan dan sekarang aku berada bersama FOREVER LIVING PRODUCTS.

Aku bersyukur sangat kerana aku telah mengenali FOREVER LIVING PRODUCTS, sejak tahun 2011 lagi, mase tu umur aku baru 17 tahun dan sekarang umur aku dah 20 tahun. Tapi yang paling aku bersyukur sekali adalah sekarang aku dah jadi ahli keluarga FLP sejak aku berumur 19 tahun.

In sya Allah, segalanya berjalan lancar. Aku sangat mempercayai FLP. Aku sebelum ni, tidak suka dengan mana-mana produk kesihatan dan kecantikan tapi lepas aku sendiri dah menjadi keluarga FLP ni aku rasa bangga berada bersama FLP. Kalau dulu, mak sedara aku yang merupakan "upline" aku selalu je bercakap mengenai kehebatan produk ni, tapi aku malas nak layan... Ye la aku memang tak percaya dengan semua produk... Tapi sekarang alhamdulillah aku sudah percaya akan kehebatannya.

Menjadi ahli keluarga FLP banyak mengajar aku erti sabar dan tabah untuk menghadapi sesuatu dan sabar untuk mencapai kejayaan.

Produk FLP nim adalah produk yang berasaskan aloe vera dan madu... Produk FLP ini lebih kepada makanan sunnah, jadi ape lagi yang kita perlu bimbangkan... Jangan takut dan jangan segan untuk menjadi ahli keluarga FLP kami, sebab kami memang memerlukan pelanggan dan pengedar dengan segera.



FLP merupakan penanam aloe vera terbesar di dunia kami juga penternak lebah terbesar di dunia.


FLP, merupakan syarikat pengeluar produk Aloe Vera nombor 1 di dunia. Telah ditubuhkan di AS pada tahun 1978 oleh Rex Maughan. FOREVER LIVING PRODUCTS adalah nama yang anda boleh yakini untuk membawa khasiat alam semulajadi yang amat mengagumkan kepada anda.








FLP kini berada di lebih 150 buah negara.
Memiliki lebih daripada 70 buah resort.
(bangunan dibeli tunai)
Mempunyai 10 juta pengedar di seluruh dunia dan memiliki cawangan di serata dunia.

HQ Arizona







So macam mana, nampak kehebatannya ingin menjadi seperti kami dan ingin berada bersama kami sebagai ahli keluarga FOREVER LIVING PRODUCTS...??? cepat-cepat hubungi saya sekarang untuk dapatkan maklumat lanjut 019-9293478 (hasmida)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com