cuba tekan :)

Khamis, 1 Mei 2014

SELAMAT HARI PEKERJA

Assalamualaikum...

tonight aku free, so aku bebas untuk berblog malam ni...hahaha (gelak mengalahkan kak ponti, gelak mintak pelempang...)

jadi, memandangkan hari nim jatuh pada 1 Mei dan masih tinggal beberapa minit lagi sebelum tirai 1 mei dilabuhkan aku kat sini nak la mengucapkan SELAMAT HARI PEKERJA (apa da, tulisan warna hitam),
A'ah kan tak colourful pulak aku tengok... SELAMAT HARI PEKERJA... (tadaa...!!!...yang ni kira ok la kan...)

Ok, sebelum aku semakin banyak melalak menaip ntah apa-apa, aku nak la ucapkan SELAMAT HARI PEKERJA kat semua orang yang dah memegang title pekerja tu tak kira la kerja apa dan kat mana-mana pun yang penting kerja kan, tak macam aku... pemalas sebab tu aku masih menyandang jawatan sebagai penganggur... 

lagi aku nak cakap apa ek...??? kenapa beku je kepala otak aku nim, (beku tahap bongkah ais) padahal tadi bukan main lagi kepala otak aku nim duk merangka idea dan ayat untuk aku persembahkan kat dalam blog pink aku nim... aku selalu macam nim, time banyak idea aku malas nak on internet, tapi time tak de idea laju je aku nak on... kau dah ape hal mida...???

Ok, sebelum aku merapu-merapan dan sebelum aku nak menapak keluar dari bilik rahsia blog aku nim, sekali lagi aku nak ucapkan SELAMAT HARI PEKERJA buat semua, hanya ini je yang mampu aku ucapkan time nim, sebab Labour Day ni merupakan main point aku untuk menaip malam nim...





maaf dipinta andai entri kali ni tak memuaskan...
smile always... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com