cuba tekan :)

Sabtu, 13 Oktober 2012

Eid 2012


                   ASSALAMUALAIKUM!!!

Aku nak citer serba sikit pasal raya baru ni...actually tak la enjoy mana raya baru ni,sebab aku dah besar pun...tapi,jangan pandang aku sebelah mata tau,walaupun umur ni dah meningkat aku masih dapat duit raya dari mak sedara,pak sedara dan sepupu aku...so u all jangan jeles... :)






Aku ni nak tunjuk kat korang gambar sepupu-sepupu aku yang kecik dan comel tu masa hari raya tahun ni...
so korang enjoy ok...
eh,kejap-kejap,nanti dulu ok,aku tak nak letak lagi gambar budak-budak tu...(jangan marah)
nanti last-last baru aku letak...
ala relex la,jangan marah aku dulu,apa-apa pun dengar lagu raya ni dulu...


http://www.youtube.com/watch?v=z6y-KzW7tjY

Ha'ah,ni aku nak bagi korang tengok gambar sepupu-sepupu aku yang aku paling sayang la...
so aku tak tipu kan...jangan marah la

ENJOY!!!

Asraff 

Nadhirah 

Arshad 







Amacam dah tengok...???

ok tak...???
ni fb umi dia orang,mak sedara aku...hehehe


http://www.facebook.com/norazlina.ali?fref=ts







2 ulasan:

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com