cuba tekan :)

Isnin, 15 Oktober 2012

Mentos...

Assalamualaikum!!!
Hello!!!
Hai!!!

Hei,you all,apa khabar...adakah anda sihat...???
Owwwhhh,ye berkenaan dengan tajuk di atas,MENTOS
aku nak bagitahu ni,pagi tadi budak-budak PRUSPA=Pra-U Sekolah Panji Alam...yang baik hati  telah memberikan 8 biji gula-gula mentos kepada seluruh budak 6 Bawah,termasuk la aku...

Ni yang aku suka ni,aku dengan berbesar hatinya menerima pemberiaan dia orang(macam pelik je bunyi ayat aku)...well siapa yang tak suka barang free kan...(ketawa jahat)
siapa yang kata tak suka mesti korang tipu kan...hehehe...

Dah,dah aku malas nak mengarut lebih-lebih...apa-apa pun aku nak bagi jugak hadiah kat korang yang sudi baca aku punya cerita yang mengarut ni...

Suka letewwww...!!!

lalalalalala
weiii,saspen la...agak-agak korang hadiah apa aku nak bagi ya...

1





2




3
















Tadaa....ni la hadiah untuk korang yang sudi baca aku punya beloggggg...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com