cuba tekan :)

Rabu, 17 Oktober 2012

Rindu...

16 OKTOBER 2012=SELASA

Owch,aku rindu sangat-sangat kat kelas aku(blok tingkatan 6 SMKPA)
Korang mesti tertanya-tanya kenapa aku rindu kat kelas aku kan...???
mesti dalam kepala korang pikir,aku ni tak pergi sekolah ke???,kalau tak pun,korang mesti pikir aku sakit kan sampai tak boleh datang sekolah...Ohhhh no!!!kalau korang pikir macam tu korang silap,harap maaf ya!!! 

                 Sebenarnya,aku datang sekolah,cuma budak upper and lower six kena pindah ke kelas budak form 1 la...
wowww...kelas budak form one...uiiikkk,aku rasa macam budak form one la pulak...(cehhhh,berlagak sebagai budak form one konon,uiii padahal budak form 6 la yang paling tua kat sekolah tu...so kau jangan nak perasan la hasmida oiiii)

                 Before that,aku pasti korang mesti tertanya-tanya kenapa pelajar form six kena pindah kelas kan...???
A'ah,ni la yang aku nak citer ni...kita orang kena pindah kelas sebab kelas kita orang akan digunakan oleh pelajar-pelajar form 3 yang akan menghadapi peperiksaan PMR...

                  By the way,I hope they will succeed and got excellent result in their exam...

Eleh...aku pun apa kurangnya,exam STPM (penggal 1) akan memanggil pada 5-9/11/2012...aku harap aku dan kawan aku akan berjaya dan mendapat result yang gempak for this sem...

Anyway,thanks to adik-adik form 1 sebab bagi akak-akak dan abang-abang form six sewa kelas korang...hehehe(padahal dalam hati,"ala budak form 1 ni bagi sewa kelas diorang kat kita ni sebab terpaksa je"...)

Korang mesti dah puas baca N3 aku kan,jadi sebelom korang pergi aku nak hidangkan korang dengan beberapa keping gambar yang tidak seberapa dari aku...

ENJOY

Misi dan Visi SMK Panji Alam

Nota Pengajian Perniagaan Bab 3-Pemasaran yang telah aku siapkan

Program Saya Anak Terengganu
"Kem Keluarga Pintar"

Ni sebenarnya sijil aku dan kumpulan aku,Hasmida(ketua kumpulan-aku sendiri),Nadiah,Afidah,Azhan dan Azlina...dalam program Saya Anak Terengganu(Kem Keluarga Pintar)


http://www.youtube.com/watch?v=7IrLuCpS044
(korang boleh dengar lagu SMKPA di sini)

Ni lirik lagu SMKPA
=Satu motto kejayaan
Belajar untuk berbakti 
Penuh semangat keyakinan
Bela ibu pertiwi
 Usaha dalam pelajaran
 Giat dalam kesukanan
Tempah semua kemenangan
 Teguh dalam perpaduan 
Belajar untuk berbakti
 Berilmu untuk berjasa
 Tujuan utama menuntut ilmu
 Hingga kita berjaya
Satu motto kejayaan
 Belajar untuk berbakti
 Penuh semangat keyakinan 
Bela ibu pertiwi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com