cuba tekan :)

Selasa, 13 November 2012

Engagement Caremony vs Birthday Party...

11/11/12=Ahad

Fuhhh!!!
letih gila kelmarin...dari pagi sampai malam,tak duduk diam aku...
nasib-nasib...
Ok,aku di sini bukan nak membebel,tapi tu just intro dari aku...hehehe
a'ah.berkaitan dengan tajuk dia atas
Engagement Caremony vs Birthday Party

Wooaaaa,engagement caremony...???
siapa pemiliknya...???
aku...???
oh no!!!
not me ok...
I'm still young(18 years old)

Tapi,kalau bukan aku siapa...???
(tu korang fikir sendiri...hehehe)=kejam tak aku,sebab tak nak bagitahu...hahaha(ketawa jahat)
It's ok la,aku bagitahu...well aku kan baik hati...lalalalala

Ok,tu majlis sepupu aku,Azmi...
nanti aku sertakan gambar ye,tapi gambar si Azmi ni tak ada ye...sebab tak sempat nak ambik,just gambar tunang dia je yang aku ada....hehehe


Tunang si Azmi




Emak si Azmi

Nenek saudara aku,Tok Su




Yang pakai baju merah tu ayah si Azmi





Oh ye,pasal Birthday Party
tu pun bukan aku yang punya jugak ye,
itu majlis sepupu aku,Nadhirah dan Umairah...
So,enjoy ye tengok gambar-gambar yang tak seberapa dari aku...
Apa-apa pun Selamat Hari Lahir untuk dua budak comel ni!!!
:)


Nadhirah,Umairah,Asraff





Ok,apa-apa pun korang layan la gambar-gambar kat atas ni,cakap panjang-panjang pun tak guna jugak,biar la gambar-gambar tu yang ceritakan semuanya...hehehe
(cehh,ayat,klaaaassssss gituuuu!!!)
Sorry,aku buat statement ni kat bawah,padahal korang dah tengok pun gambar-gambar tu kat atas kan...hehehe
tapi tak apa,ikut suka hati aku la...ini belogg aku yang punya...hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com