cuba tekan :)

Khamis, 1 November 2012

Tertunai Sudah...

Alhamdulillah...

Maaf ye kalau sebelum ni N3 aku garang je nampak
mesti korang tertanya-tanya n3 mana kan...???jangan risau ye,nanti aku tolong link kan...
==>hah ni dia... http://sedinginhatiku.blogspot.com/2012/10/dugaan.html


Ok,kita tutup citer pasal tu ye...
sekarang ni aku nak citer something yang berkait dengan tajuk di atas...
Tertunai Sudah...
(Sure korang tertanya-tanya kan...tertunai apa...???)


Urmmm,aku nak bagitahu ke tak ek...???
rasa macam malas je nak citer...
tapi...


Takpe la,aku citer je la...
aku bukan apa,nanti tak pasal-pasal korang merajuk pulak,
kalau korang merajuk macam mana la aku nak pujuk kan...
Apalah aku ni kan,sure la aku tak boleh pujuk korang sebab korang jauh dari aku...lalala


Ok,sebelum aku semakin banyak melalut yang ntah apa-apa
adalah lebih baik kalau aku straight to the point je...hehehe 



Bismillahirrahmanirrahim...
Aku citer ek...


Hajat aku nak pergi rumah Min...dah lama,sejak raya lagi tapi asyik ada hal je...kalau aku ada hal,si Cyra ni pulak tak ada hal,tapi kalau aku tak ada hal dia pulak yang ada hal...
aiiii,pening aku dibuatnya... O:)                                                          
Tapi petang tadi aku dapat pergi dengan Cyra...hehehe

Happy sangat you... :)=Jangan dengki yee...tak baik... ;)
Teruja sangat muka aku time tu...hahaha...thanks ye Cyra sebab kau call aku,ajak pergi rumah Min...


Dan untuk awak Min...
terima kasih sebab hidangkan minuman yang special kat kita orang berdua...hehehe...suka sangat... :)
maaf ye korang aku tak sempat nak ambik gambar air yang Min dah sediakan untuk kita orang...
apa-apa pun aku nak bagitahu jugak kat korang air apa yang Min hidangkan...Tunggu jap ey...

Ha'ah,lebih kurang macam ni la...ni sengaja aku cari gambar yang ada dua bijik gelas,sebab Min hidangkan dua gelas air untuk kita orang...satu untuk aku,satu untuk Cyra...

Images by Google
Slurrpppp!!!


Aku rasa sekejap je dapat borak sama-sama dengan budak 2 orang ni...weiii,korang(ahli-ahli aku) aku rindu time kita sama-sama dalam kelas 5 Budi la...sorang lagi ahli aku tak cukup=Izzati
Aku harap kita dapat berjumpa lagi...


Apa-apa pun korang layan lah gambar yang sempat kita orang ambik kat rumah Min ni ye...

Enjoyyyyyyy...



Cyra dan Aku...
Thanks ye Min...cantik gambar ni...I like...

-BFF-
Aku,Min,Cyra...

Terbaik...
Aku,Cyra,Min...


Sorry ye,
Tiga je gambar yang aku boleh hidangkan kat korang,sebab banyak tu je yang ada...=harap korang tak marah mesti korang tertanya-tanya kenapa sikit je gambar kan...???nanti aku bagitahu ek...TUNGGU!!!

Ok,gambar dalam N3 kali ni sikit je sebab kawan aku Cyra ni
kena balik cepat,kerana dia sedang ditunggu oleh family dia,untuk menjamu selera dengan menikmati hidangan...  Ikan Celup Tepung (ICT) di Pantai Teluk Ketapang,Terengganu=macam pelik je bunyi ayat aku...  :D
=>Ada aku kisah...??? Memang tak ada la aku nak kisah weiiiii...

Amboiii,sedap la kau Cyra...patut la tak menyempat-nyempat nak balik umah ye... :)


Images by Google
Nah,ambik tu hadiah ikhlas dari aku,kerana sudi baca blog aku yang tak seberapa ni ha...lalalala...


4 ulasan:

  1. Hehe,nasib baik gambar nampak lawa..lalalaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...kan saya dah kata...relex je...jangan bimbang...memang cantik...I like... :)

      Padam
    2. Haa,thanks back.Gambar kedue tu paling ai laike pasal separuh je,xnmpk gemuk sgt :P

      Padam
    3. hehehe...terbaik la...Tengok la siapa photographer dia...Cyra kan...hehehe

      Padam

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com