cuba tekan :)

Khamis, 29 November 2012

Letih...

Assalamualaikum...!!!

Mak aiiiiihh,letih betul aku cuti sekolah ni...

aku ingat boleh la rehat memanjang time cuti ni,tapi tak boleh...sedeyyyyy...sobs...sobs...sobs...!!!
(ha'ah korang mesti nak tahu kenapa kan...???)
Ok,dengan berat hati aku akan memberitahu korang bahawa aku telah menjadi motorist kepada emak saudara aku...hehehe=ketawa dalam sedih...

Tapi...
tak apa la,aku tak kisah memandangkan sekarang ni dia tengah berbadan dua,so aku berpura-pura la baik dengan dia...hehehe
(oopss...!!!...aku bukan berpura-pura baik ok...aku memang ikhlas...saje je aku buat statement macam kat atas tu nak bikin panas sikit...tak salah kan...???lagipun blog ni aku yang punya...)

First dia ajak aku pergi rumah mak angkat dia...
kalau korang nak tahu,aku suka pergi rumah mak angkat dia sebab...
adik angkat mak sedara aku ni memang baik ngan aku...hehehe...aku dah 3 kali pergi ke rumah mak angkat mak sedara aku...dia orang layan aku dengan baik,macam dah lama kenal beb...hehehe...

Kedua,mak sedara aku ajak pergi beli kek untuk birthday anak dia...
hah,kalu korang nak tahu lebih-lebih pasal birthday tu korang boleh klik link ni...

http://sedinginhatiku.blogspot.com/2012/11/engagement-caremony-vs-birthday-party.html

Aiiii...!!!...Hasmida pergi dua tempat pun kau dah kata letih...???
hehehe...mana ada dua tempat banyak lagi la weiii,tapi aku dah malas nak citer...so korang tengok je la gambar-gambar yang akan aku selitkan nanti...

Tapi,sorry,beribu-ribu sorry ye korang sebab aku selitkan gambar-gambar bunga dan gambar highway je...sorry dalam N3 kali ni,tak ada gambar manusia...tetapi,gambar-gambar ni aku ambik dekat rumah mak angkat mak sedara aku...

JANGAN MARAH...!!!
JUST FOR FUN... :)











Ok la,sampai sini dulu...
insyaALLAH nanti jumpa lagi dalam n3 aku yang ntah apa-apa...hehehe
senyum selalu... :) :) :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com