cuba tekan :)

Sabtu, 8 Disember 2012

...Pink...

Assalamualaikum!!!

Hari ni nak citer sikit pasal PINK

PINK...???
eeeuuuuuu...!!!

Aku sure korang mesti tertanya-tanya kenapa lagak aku macam tak suka kat warna pink kan...???

So,kepada korang yang merupakan peminat tegar warna pink jangan marah ye(takut :o...lari...)

Ok,sebelum aku dimarah korang dan sebelum keluar asap kat kedua-dua belah telinga korang tu,aku rasa adalah lebih baik kalau korang baca citer aku dulu...

Sebenarnya aku memang tak suka warna pink (jangan cuak..)

Tapi...

Itu dulu ok,sekarang aku dah suka...malah dah jadi peminat tegar warna pink 'kot'
(kenapa mesti ada 'kot'...???)

Hehehehe...ni aku suka ni=Korang mesti tertanya-tanya kenapa aku suka kan...???

ye la,mesti aku suka,sebab aku telah membuat korang tertanya-tanya sendiri...hihihihi
Dah,dah malas nak mengarut lagi...sakit perut dah aku ni,asyik gelak je memanjang...

Kat mana tadi ye...lupa la pulak...

Oh ye,aku dah ingat...
ye la,mesti kena ada 'kot' sebab tak semua benda aku suka warna pink hanya sesetengah benda je yang aku suka warna pink ni...
Sebagai contohnya:Beg sekolah,tema blog aku,baju raya dan lain-lain
hihihihihi(ketawa malu)

Malu weiiii,(aikkk,kenapa nak malu pulak...???)
Mestilah aku malu,sebab dulu dengan bangganya aku Hasmida Sabri bagitahu kat geng-geng aku,bahawa aku memang geli dengan warna pink...hahaha

Hah,nah kau rasakan,kan tak pasal-pasal kau dah jatuh cinta dengan warna pink(Tu la kau Mieyda,aku dah kata jangan cakap besar,tengok sekarang dah termakan cakap )=hahahaha

Dulu,bagi aku orang yang suka warna pink memang tak cool(sebab tak ganas),ek eleh macam tahu-tahu je kau ye...tapi aku harap korang tak marah ek...sebab sekarang aku dah suka warna pink dan bagi aku warna pink sweet sangat...hahaha

apa-apapun layan la gambar-gambar kat bawah tu ye...




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com