cuba tekan :)

Isnin, 10 Disember 2012

Dah memang musim dia...nak buat macam mana...

Assalamualaikum...
Hello,hello...
Hai...
(happy je mood aku hari nim...hemmmm)

So n3 kali nim,aku nak cakap-cakap pasal musim perkahwinan,maklumla musim cuti sekolah la katakan...
tapi,nanti gambar-gambar yang akan aku selitkan ialah gambar perkahwinan pada bulan Jun 2012,aku ni selalu je lambat kan...sedih weiii...ada aku kesah...!!!

Tak apa la,yang penting happy... :)

dalam n3 kali nim,aku nak selitkan gambar 4 pasangan pengantin yang memang sama cantik,sama padan ar...bak kata orang-orang tua,bagai pinang dibelah dua gitu...hehehe

Tunggu...!!!

Sorry ye,kali nim aku malas nak taip panjang-panjang,tapi tak apa,jangan risau kali nim aku nak letak banyak gambar perkahwinan...tapi tak ada la banyak mana,urmmm boleh la,buat cuci-cuci mata...

hehehehe...

Wanie's and Eddie's Wedding...
1 Jun 2012==>Jumaat...
My Neighbour...









^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Lia's and Fizie's Wedding...
2 Jun 2012==>Sabtu...
My Cousin...










 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Marlia's and Mizi's Wedding...
3 Jun 2012==>Ahad...
My Neighbour...








^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Azmira's and Fitri's Wedding...
16 Jun 2012==>Sabtu...
kakak...
p/s:pssstttt...!!!gambar ni aku kidnap daripada album Azmira...hehehe...sorry kakak,jangan marah,smile always...!!! :)










Ok,sebelum berakhirnya n3 kali ni,aku nak la kepilkan ni... 


Image by Google

Image by Google

Image by Google

Image by Google

Ok,sampai sini dulu ye,InsyaAllah tahun depan ada lagi n3 pasal perkahwinan...hehehe... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com