cuba tekan :)

Isnin, 31 Disember 2012

Selamat Tahun Baru 2013...

31/12/2012=Isnin

Image by Google

Assalamualaikum,

Salam 1 Malaysia...!!!...Salam pembuka bicara...Aku kini sudah hampir di ambang 2013 beberapa jam lagi tirai 2012 akan berlabuh...

Bye-bye 2012 and welcome 2013...

Nah,bila dengar aje perkataan SELAMAT TAHUN BARU...
Automatik la,cuti sekolah akan berakhir...dan tak ada lagi la acara jalan-jalan buat diri aku...hahaha...
so,dikesempatan ini,aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru...dan aku juga ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa...

Selamat Kembali Ke Dunia Persekolahan...
#tomorr0w back to school # belajar belajar belajar ♥ wahhhhhhhhhh !!! 
I LIKE IT...!!! :)

So.ini pun kira last n3 la dari aku,buat tahun 2012...

Tahun 2012 akan meninggalkan kita,
Berlalu sudah kenangan suka dan duka,
Hanya tinggal kenangan bersama,
Walau secebis tapi tak apa,
Sudah cukup untuk ku tanam dalam jiwa.

Tahun demi tahun berlalu,
Jalan kita tempuh penuh berliku,
Tiada erti dengan putus asa,
Walaupun kita hanya manusia biasa.

Bermanja gurauan menjadi hobi,
Sepatah kata boleh menyakitkan hati,
Aku disini ingin memohon maaf seikhlas hati,
Jika ada yang tergores hati.

Thomas Arya berkata dermaga biru,
Ella pula berkata permata biru,
Aku pula yang kata jangan sedih atau terharu,
Selamat menempuh tahun baru...^_^

Okey,sampai sini saje,n3 kali nim...malas nak taip panjang-panjang... :)


Image by Google


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com