cuba tekan :)

Ahad, 9 Disember 2012

Kesampaian...

Assalamualaikum...

Hehehehe...akhirnya
kesampaian jugak niat aku nak pergi KFC...
suka je aku,tersengih-sengih macam budak-budak Tadika...
hehehe
al-maklumla,kalau entri sebelum ni hajat aku "tidak kesampaian" so,sekarang hajat aku nak pergi KFC dah kesampaian 
confirm-confirm la aku suka sangat,walaupun tak dapat pergi Melaka,InsyaAllah,aku yakin sampai satu saat aku akan sampai ke Melaka jugak walaupun bukan sekarang...
So tak perlulah rasanya nak melayan sangat kesedihan tu...hehehe...
apa-apa pun sekarang nim,aku nak korang nikmati gambar-gambar yang akan aku paparkan nanti...hehehe


Sorry,dah habis...!!!


Ni,kita dah sampai kat rumah...

I love the car...!!1

Pandangan dari dalam KFC,bahagian atas...

Wow,gorgeous...


Yummy...!!!

Colonel Harland Sanders...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com