cuba tekan :)

Sabtu, 8 Disember 2012

Tak Kesampaian...

Assalamualaikum...!!!

Ok untuk n3 kali nim,aku buat tajuk dia "tak kesampaian"
korang sure nak tahu kenapa kan...??

urmmm,nak taip pun rasa malas je...tapi tak apa la,aku buat-buat rajin ok...

Oh ye,berkaitan tajuk di atas,Tak Kesampaian ...
Begini al-kisahnya...
aku memang sangat-sangat berhajat nak bercuti ke Melaka,Bandaraya Bersejarah,tapi...
tak kesampaian...
aku sedih sangat... :'(

Tapi tak apa tahap kesedihan aku,masih boleh dikawal,sebab belum banjir lagi umah aku...hahaha(bergurau nampak...)

Sebenarnya,tak ada la sedih mana,aku ni tak jadi pergi sebab nanti aku nak tolong jaga mak sedara aku,yang dijangka akan melahirkan anaknya yang ke-4 pada 17/12/2012...

Tu la sebabnya aku tak sedih mana,sebab nak dapat adik sepupu baru la katakan...hehehe...korang ada...???...tak ada kan...hihihihi

Ok,sampai sini dulu penulisan aku untuk kali nim,sebab jari-jemari aku ni dah naik lemah,dari tadi lagi,duduk picit-picit aku punya keyboard...mata ni pun dah berpinar semacam je...hehehe

nanti aku selitkan gambar-gambar yang tercantik kat Melaka,yang aku kidnap dalam google image ye...

enjoyyy...!!!


Image by Google

Image by Google

Image by Google

Image by Google

Image by Google

Image by Google

Image by Google

Image by Google

Image by Google







Ok,sampai sini dulu... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com