cuba tekan :)

Rabu, 12 Disember 2012

Syukur Alhamdulillah...

10/12/2012=Isnin...

Assalamualaikum...

Hai,lama sungguh la aku tunggu mak sedara aku ni nak bersalin...
Dari pukul 10.00 pagi sampai saat nim(2.00 petang)
dia masih belum lagi melahirkan...
Aku sekarang nim,bosan + mengantuk tapi aku jugak excited sangat-sangat(orang kata excited gila.)
nak tunggu kelahiran adik sepupu baru...hehehe...
Hai,tak sabarnya aku...Tapi nak menangis pun ye jugak sebab aku bosan ni,dah naik lenguh satu badan rasanya sebab dari tadi lagi aku duduk dan setia menunggu dihadapan Dewan Bersalin ni...
sabor je la aku menunggunya...hehehe...apa-apa pun kesabaran tu penting...

A'ah...akhirnya setelah sekian lama menunggu adalah bunyi announcement yang bunyinya lebih kurang macam ni la..."diminta waris kepada nor azlina binti ali sila datang ke kaunter wad bersalin sekarang..."...hehehe...
Ok,aku chow dulu,dah tak sabar nim...

Tapi,tunggu...cerita aku belum habis lagi...tunggu punya tunggu...akhirnya pukul 5.00 petang baru la dia keluar dari wad bersalin,aku happy sangat masa tu...hehehe...

Dia dapat BABY GIRL...!!!

Apa-apa pun aku nak selitkan jugak la gambar yang aku jumpa dalam google ni,nanti aku letakkan pulop gambar baby girl  yang baru lahir tu ye... :)

Image by Google
Image by Google
Image by Google
Bawah ni,gambar kat...,(woiiiitttt,gambar kat bawah la,bukan kat atas ye,yang kat atas tu gambar-gambar baby omputih...)
Hospital Sultanah Nur Zahirah(HSNZ)
Saje aku ambik,time nim tengah bosan-bosan menunggu...lagipun aku nak hilangkan rasa mengantuk yang telah membelenggu diriku ini...hehehe...walaupun telah tertulis 
"dilarang mengambil gambar"(okey,aku memang degil dan selalu aje melanggar peraturan...luahan ikhlas dari hati...)hehehe...ikhlas sangat la aku ni...

Okeyyy,enjoy...!!!
======>>>>
 
 

















Okehhhh...!!!ini dia baby girl baru mak sedara aku...





Syukur Alhamdulillah,hanya itu yang mampu aku ucapkan saat nim... :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com