cuba tekan :)

Rabu, 26 Disember 2012

Dah memang musim dia...nak buat macam mana...Part 2

24/12/12=Isnin

ASSALAMUALAIKUM...!!!

Tadaa...,hari nim aku kembali lagi,
Hasmida in the house...hehehe...
Alhamdulillah,setelah hampir 2 minggu agaknya aku menyepi dari menulis blog...kerana aku sedang mencari ilham untuk menulis
 Akhirnya,blog aku kembali bernafas...hahaha...
(tak berapa nak ilham sebenarnya...hehehe...mood tak berapa baik lately nim...)

Hai,aku nak menulis pun tak ada mood...dah la musim sejuk nim...
line internet pun dah bertukar kepada jenama "kura-kura"hehehe...

Ok la,untuk n3 kali nim aku nak citer sikit pasal musim kahwin...
Ni,aku ada terima jemputan perkahwinan dari kawan aku...
Tapi,aku sedikit terkilan la sebab tak dapat nak hadiri majlis perkahwinan kawan aku tu,maklumla musim hujan...tak dapat nak bergerak keluar la...

Aku dah bersiap dah nak pergi majlis tu dengan mak aku,aku kemana-mana memang sentiasa dengan mak aku,anak mak la katakan (jangan dengki...)
kalau dengki jugak,balik nanti kau pergi tidur bawah ketiak mak masing-masing...hahaha
Aku ni tak ada la anak mak sangat,cuma aku memang kena pergi dengan mak aku sebab aku pun nak keluar pergi beli kain untuk buat baju sekolah dan cari hadiah untuk kawan aku...

apa-apa pun jom kita dengar lagu Cinta Muka Buku 

http://www.youtube.com/watch?v=JCN_UfcB7cw

tu,kat atas aku dah link kan,klik je...jangan malas-malas...hehehe...

Jap ey,aku nak kasi lirik sekali...

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku 
Kau hantar pesan suruh aku terima kamu 
Ooh...Hati Ku rasa sesuatu...

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku 
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu 
Oohh...benarkah rasa itu...

Bagaimana harus bersua 
Ku rasa gementar tapi bahagia 
Perlukah kita cari peluang pertama 
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan  yang berada di minda 
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja 
Otak kata jangan hati pula kata ya 
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya 
Kata hati dan rasa tak dibiar saja 
Setiap yang berlaku ada kebaikannya 
Harus pejam mata dan coba apa saja 

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku 
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu oooo... 
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku 
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju oooo... 
Itulah cinta yang satu,cinta di muka buku...

Bagaimana harus bersua 
Ku rasa gementar tapi bahagia 
Perlukah kita beri peluang pertama 
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda 
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta 
Otak kata jangan hati pula kata ya 
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya 
Kata hati dan rasa tak dibiar saja 
Setiap yang berlaku ada kebaikannya 
Harus pejam mata dan coba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku 
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju oooo 
Itulah cinta yang satu 
Cinta di muka buku

Tapi kenapa mesti lagu Cinta Muka Buku ya...???

ha'ah ni aku nak citer sikit...
lagu ni memang sesuai sangat dengan gambar yang akan aku selitkan dan juga sesuai sangat dengan kawan aku yang kahwin baru nim(22/12/2012=sabtu)
Ye la lagu ni kan ala-ala remaja gitu...

Pengantin kita ni pun masih remaja lagi...
Ooppss...!!!...terlebih sudah... ;)

Apa-apa pun
Ni gambar-gambarnya...
===>>>
Cinta Muka Buku...


Penyatuan Dua Hati...


Zetty dan Fairul

Amacam dah tengok gambar-gambar tu,memang sesuai lagu Cinta Muka Buku dalam n3 kali nim kan... :)

P/S:Gambar pengantin yang kat bawah tu,aku ambik dari fb Zati...

So enjoy...!!!

Apa-apa pun
SELAMAT PENGANTIN BARU... :)


Tak perlu mencari teman secantik BALQIS,
Jika diri tak seindah SULAIMAN.

Mengapa mengharap teman hidup setampan YUSUF,
Jika kasih tak setulus ZULAIKHA.

Tak perlu teman hidup seteguh IBRAHIM,
Jika diri tak sekuat SARAH.

Mengapa di damba teman hidup seistimewa KHADIJAH,
Jika diri tak sesempurna RASULULLAH S.A.W.     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved sedinginhatiku.blogspot.com